مقالات

مانیتور بی ام و

مانیتور بی ام و

مانیتور بی ام و

مانیتور بی ام و

خودرو BMW یکی از خودروهای محبوب آلمانی در بازار ایران است و علی‌رغم امکانات زیادی که دارد قابلیت نصب بعضی از آپشن­‌ها را نیز در خود دارد؛ از جمله می­‌توان به مانیتور بی ام و اشاره کرد.

ماشین هایی که مجهز به سیستم‌­های صوتی و تصویری باکیفیت بالا هستند نه تنها باعث افزایش ارزش خودرو می­‌شوند بلکه باعث سرگرمی و جذابیت بیشتر در طول مسیر برای سرنشینان داخل ماشین می شود.

برای انتخاب و خرید یک مانیتور تصویری در یک برند باکیفیت مناسب، همواره چندین انتخاب وجود دارد که افراد می­‌توانند با در نظر گرفتن مدل ماشین، ورودی و فرمت و… مدل مورد نظر خود را انتخاب کنند. مانیتور تصویری بی ­ام­ و یک وسیله سخت‌­افزاری با ویژگی پخش تصاویر و ویدیوها می‌­باشد که تجهیزات زیادی را در اختیار راننده و سرنشینان ماشین قرار می‌دهد. مانیتور بی ام و را در قسمت داشبورد و در دسترس راننده یا قسمت پشت سری صندلی­‌های جلو نصب می­‌شوند که دارای مدل‌های مختلفی از جمله مانیتور تصویری بی ­ام ­و X3،x5، F32، Z4 و… می‌­باشد که در ادامه با چند مدل از آنها آشنا میشویم.

معرفی برخی از مدل‌های مانیتور فابریکی bmw

مانیتور بی ام و

مانیتور تصویری bmwx 4 و پخش فابریکی بی ­ام ­و :

دارای سیستم عامل اندروید ۱۰، پردازشگر ۸ هسته‌­ای، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، ۴ گیگابایت حافظه موقت، صفحه نمایش لمسی با تاچ حرارتی، قابلیت پخش تمامی فرمت­‌ها، قابلیت نصب دوربین ۳۶۰ درجه، قابلیت لود کردن هارد اکسترنال تا ۱ ترابایت، قابلیت میرورلینک، قابلیت اتصال به اینترنت و امکان نصب نرم‌افزارهای اندروید، کیفیت تصویری فول­ اچ ­دی ۸۴۰*۱۰۲۰، چهار خروجی صدا و چند ویژگی دیگر در برند اسکای پین می­‌باشد.

پخش فابریکی bmw علاوه بر پخش فیلم و موسیقی، مجهز به راهیابی مسیر­ها و استفاده از نصب برنامه های کاربردی و اجتماعی از جمله واتساپ و دیگر برنامه های اجتماعی را به کاربر می‌­دهد. در حقیقت مانیتور تصویری bmw یکی از آپشن‌­های نیمه لوکس خودرو می‌­باشد که بدلیل آنکه در جای تعبیه شده شرکت سازنده ماشین به عنوان یک محصول جانبی است صفت فابریکی را به آن می‌دهند.

مانیتور تصویری bmw E 60:

مانیتورهای تصویری بی ­ام ­و با در نظر گرفتن به مدل ماشین دارای سایز و ابعاد متفاوتی هستند از جمله مانیتور تصویری bmw مدل E60 که دارای مجموعه‌­ای از امکانات سخت‌­افزاری و نرم­‌افزاری می­‌باشد.

از جمله قابلیت ­‌های این مانیتور سیستم عامل اندروید ۱۰، ویژگی نمایش دو تصویر همزمان، متصل شدن به شبکه وای­ فای، ذخیره آهنگ­‌ها و برنامه دلخواه به دلیل داشتن حافظه داخلی، استفاده از GPS آفلاین و آنلاین، میرورلینک شدن با گوشی­‌های اندروید و ios، پردازنده‌­ی ۴ هسته­‌ای، امکان راه اندازی ساب و آمپی ­فابریک خودرو، امکان پخش انواع فایل­‌های صوتی و تصویری با هر فرمتی، دارای صفحه نمایش ۱۰اینچی، ویژگی اتصال دوربین جلو و عقب و برخی از ویژگی­‌های دیگر می‌­توان اشاره کرد.

مانیتور تصویری bmw 528:

یکی دیگر از انواع مختلف مانیتور تصویری bmw که یکی از آپشن­‌های جذاب ماشین می­‌باشد سری بی ­ام­ و ۵۲۸ است.

این مدل مانند دیگر مدل‌ها به راننده این کمک را می‌­کند تا به راحتی مسیریابی بدون اشتباهی را در طول جاده داشته باشد، تلفن همراه خود را از طریق بلوتوث به مانیتور اتصال دهید، و تماس های خود را از طریق مانیتور جواب دهید، همچنین دارای قابلیت­‌های مانند سیستم عامل اندروید، صفحه نمایش لمسی-حرارتی و فول اچ ­دی، ۱۶ گیگ حافظه داخلی، قابلیت لود شدن هارد اکسترنال، قابلیت اتصال تلویزیون دیجیتال، قابلیت اتصال مانیتورهای پشت سری، قابلیت میرورلینک (ویژگی انتقال تصویر از موبایل­‌های هوشمند به صفحه مانیتور)، سایز پنل ۸ اینچی، دارای ۴ خروجی صدا و… می‌­باشد.

ضبط تصویری bmw مدل w3:

علاوه بر اینکه رانندگان مانیتور تصویری bmw را به قابلیت­‌های خودرو بی­ ام­ و خود اضافه می کنند. افراد زیادی هم هستند که قصد دارند از ضبط تصویری bmw هم استفاده کنند. این نوع ضبط فابریک ویژگی اتصال به مانیتور و موبایل­‌های هوشمند و همین طور ویژگی اتصال دوربین دنده عقب یا دوربین ۳۶۰ درجه را دارد.

از جمله وژگی های آن می‌توان جی­ پی ­اس فارسی، سیستم عامل اندروید، قابلیت اجرا تمامی فرمت‌­ها، دارای رادیو، ویژگی اتصال به اینترنت، قابلیت اتصال OBD (نمایش اطلاعات موتور، عیب‌­یابی و رفع مشکل)، برند موتوو و برخی قابلیت­‌های دیگر می­‌باشد.

مانیتور تصویری bmw320

با اندروید ۱۱  می باشد. پخش تصویری bmw320 با امکان اتصال به دوربین های عقب و جلو می باشد. ضبط فابریکی bmw320 دارای ضمانت نامه یکساله.

مانیتور بی ام و

پخش تصویری bmw مدل E90:

 گوش دادن به موسیقی در یک ترافیک جاده­‌ای یا یک مسیر طولانی می‌­تواند شما را سرگرم کند و خستگی راننده را کاهش دهد؛ همچنین جواب دادن به یک تماس از طریق اتصال گوشی به مانیتور می‌­تواند موجب ایمنی بیشتر راننده شود یا اگر به همراه خانواده یا دوستان داخل ماشین نشسته‌­اید و در راه سفر هستید سرنشینان ماشین شما می‌­توانند از طریق تماشای فیلم یا یک برنامه از طریق مانیتور تصویری bmw لحظات شادتری را سپری کنند.

پخش فابریکی بی ­ام ­و مدل ای ۹۰ سری دیگری از مدل‌های ارائه شده موجود در بازار می‌­باشد که مثل دیگر مدل‌ها دارای قابلیت­‌هایی می‌­باشد مانند سیستم عامل اندروید ۱۰، وضوح تصویر ۱۰۸۰، پردازنده ۴ هسته‌­ای، سایز پنل ۹ اینچی، ۳۲ گیگ حافظه داخلی، نصب سوکت به سوکت بدون تداخل در سیم‌کشی خودرو، دارای دو پورت USB، پشتیبانی از car play، امکان ورودی و خروجی تصویر و… می­‌باشد.

پخش تصویری بی ­ام ­و E3 مدل ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷:

 قابلیت سیستم عامل اندروید با ورژن۷، پردازنده‌­ی ۴ هسته‌­ای، سایز پنل ۱۱ اینچی، ویژگی اکولایزر به منظور تنظیم دقیق صدا بر روی موزیک، قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی و زبان‌های دیگر، هم‌گام‌­سازی با موبایل برای مکالمه و پخش آهنگ، دارای رادیو با موج‌­های AM ،FM بصورت اتوماتیک یا دستی، ویژگی اتصال به لوازم جانبی مانند دوربین ۳۶۰ درجه، گیرنده­‌ی دیجیتال و…، خاموش و روشن شدن دستگاه بلافاصله بعد از باز و بستن سوئیچ، امکان اتصال به شبکه وای­فای از طریق دانگل و هات اسپات تلفن همراه (دانگل وسیله‌­ای است که بصوت بی­سیم به درگاه یو اس ­بی مانیتور تصویری bmw متصل شده تا ویژگی اتصال به اینترنت و به سیستم موردنظر فراهم شود)، قابلیت ست شدن با کنترل فرمان، دارای پورت AV، AUX و دو پورت جداگانه usb و برخی ویژگی­‌های دیگر می‌­باشد.

افرادی که اهل مسافرت یا گوش دادن به موسیقی هستند که اغلب طرفدار های این دسته از آپشن های خودرو اکثرا جوان ها هستند و به فکر خرید آپشن­‌هایی هستند که لحظات سرگرم کننده و خوبی را برای خود و سرنشینان فراهم آورند. امیدوارم این پست برای آن دسته از افرادی که دنبال اینجور آپشن ها بودن مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *